Status naročila
Je li moja narudžba već poslana?
Informacije o otpremi bit će dostupne drugog dana nakon slanja vaše narudžbe. U većini slučajeva, proizvod će biti obrađen i poslan unutar 24 sata nakon narudžbe. Kliknite "Prati svoju narudžbu" za više detalja.
Moram li stvoriti račun da bih naručio?
Nije potrebno. Možete naručiti na laptopbaterija.hr bez stvaranja računa. Nakon završetka plaćanja, vaša narudžba će biti obrađena. Nakon što proizvod napusti naše skladište, primit ćete automatsku potvrdnu e-poštu s informacijama za praćenje pošiljke. Također, možete pregledati informacije o svojoj narudžbi na stranici "Prati narudžbu" bez računa.
Ima li skrivenih troškova pri kupovini s vaše web stranice?
Naplaćujemo samo cijenu proizvoda i troškove dostave, nema dodatnih troškova! Ako vaša narudžba ili adresa dostave ispunjava uvjete za besplatnu dostavu, trebat ćete samo platiti cijenu proizvoda.
Kako mogu pratiti svoju narudžbu?
Kliknite "Prati narudžbu" kako biste pristupili stranici "Prati svoju narudžbu". Unesite svoju "E-mail adresu" koju ste dobili u potvrdnoj e-pošti, a zatim pritisnite gumb za dobivanje informacija o dostavi vaše narudžbe.
Što učiniti ako moja narudžba nikada ne stigne?
Vaša narudžba može trebati do 10 radnih dana da stigne. Ako ne stigne ni nakon tog vremena, kontaktirajte našu korisničku službu. Brzo ćemo vam odgovoriti.
Mogu li promijeniti narudžbu nakon što je obrađena?
Općenito, narudžba se ne može mijenjati nakon što je potvrđena. Međutim, ako nas odmah kontaktirate nakon narudžbe, pokušat ćemo prilagoditi promjene. Ako je narudžba već poslana, nećemo moći napraviti nikakve promjene.
Treba li mi kopija računa/računa.
Kontaktirajte našu korisničku službu i navedite da trebate kopiju računa/računa. Poslat ćemo vam je putem e-pošte.
Dobio/la sam pogrešan proizvod.
Ako ste primili pogrešan proizvod zbog naše greške, kontaktirajte našu korisničku službu za zamjenu ili povrat novca. Nakon povrata, organizirat ćemo zamjenu ili povrat novca.
Kako funkcionira proces vraćanja/zamjene na laptopbaterija.hr?
Na laptopbaterija.hr imamo jednostavan i učinkovit proces povrata i zamjene.
- Kontaktirajte nas da biste dobili broj za povrat (RMA).
- Ponovo zapakirajte sve stavke koje ste primili u originalnu ambalažu.
- Jasno napišite broj RMA izvana na paketu i pošaljite ga nama.
- Nakon što naše skladište primi vaš paket, proizvod će biti testiran, a vaš povrat/zamjena bit će obrađeni u roku od 3-7 radnih dana.
Kada mogu očekivati povrat novca nakon povrata?
Nakon što naše skladište primi vaš paket, proizvod će biti testiran, a vaš povrat/zamjena bit će obrađeni u roku od 3-7 radnih dana. Tada ćete primiti povrat novca. Vaša banka će vam trebati 5 do 7 radnih dana da