Uživajte u 30 dana besplatne uporabe!

Dostava

Metoda dostaveAdresa dostavePredviđeno vrijeme dostaveCijena dostave
PostNL Croatia 8-10 radnih dana € 1.39
GLS / DHL Croatia (Ako je na zalihi u lokalnom skladištu, samo 3-5 dana) 3-5 radnih dana € 1.39

U Hrvatskoj, Sloveniji, Rumunjskoj, Irskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Njemačkoj, Španjolskoj, Portugalu, Češkoj, Mađarskoj, Nizozemskoj, Švedskoj, Danskoj, Italiji, Švicarskoj, Belgiji, Poljskoj, Australiji, Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi i Hong Kongu imamo lokalna skladišta. Poštujemo načelo blizine i najprije ćemo za Vas organizirati baterije.

1. Kada će moja narudžba biti poslana?

U većini slučajeva, narudžba će biti obrađena i poslana u roku od 24 sata. To ne uključuje vikende niti praznike. Primit ćete e-mail obavijest čim vaša narudžba bude poslana. Također, možete dobiti informacije o dostavi svoje narudžbe na "Pratite narudžbu" stranici.

2. Možete li promijeniti adresu za dostavu?

  • 1Ako želite promijeniti adresu za dostavu, kontaktirajte našu korisničku službu online s dovoljno unaprijed vremena.
  • 2Ako narudžba još nije poslana iz našeg skladišta, tim korisničke službe će Vam pomoći promijeniti informacije o adresi u našem sustavu.
  • 3Ako je vaša narudžba već poslana, moramo dobiti potvrdu od transportne tvrtke da li možemo promijeniti adresu i možda ćemo naplatiti dodatnu naknadu.
  • 4Kako bismo izbjegli nepotrebne probleme s dostavom, molimo vas da unesete točne podatke o adresi za svoju narudžbu.

3. Možete li sami pokupiti baterije?

Molimo vas, dragi klijente, hvala vam puno na interesu i podršci prema našim proizvodima. Međutim, nažalost, trenutno ne pružamo uslugu osobnog preuzimanja. Naše baterijske proizvode možete kupiti i dostaviti samo putem naše službene internetske stranice ili putem surađujućih logističkih kanala. Ako imate druge potrebe vezane za kupnju ili dostavu, rado ćemo vam pomoći i nastojati osigurati da što prije dobijete potrebne baterije. Vašu narudžbu ćemo obraditi što je brže moguće i organizirati brzu dostavu.

4. Što da radim ako moj paket pokazuje da je dostavljen, ali ga nikada nisam primio?

  • 1Potvrdite adresu za dostavu koju ste naveli pri odjavi, pregledajte detalje narudžbe na stranici "Pratite narudžbu".
  • 2Provjerite oko lokacije dostave. (Pogledajte oko ulaza vašeg prebivališta za paket ili obavijest o pokušaju dostave.)
  • 3Provjerite je li ga netko drugi preuzeo. (Provjerite je li susjed ili drugi stanar primio paket.)

Ponekad se paketi ne dostave u očekivanom vremenskom razdoblju i nije ih moguće locirati putem informacija za praćenje (ako su dostupne), molimo kontaktirajte "Korisničku podršku".

5. Mogu li sami odabrati način dostave?

Žao nam je, ali trenutačno ne podržavamo kupce pri odabiru načina dostave! Cijenimo pružanje fleksibilnih i personaliziranih usluga našim klijentima. No trenutno surađujemo s logističkim partnerima kao što su DHL, GLS, PostNL i Hrvatska pošta. Ako imate bilo kakvih pitanja o odabiru načina dostave ili vam je potrebna hitna usluga, slobodno se obratite našem timu korisničke službe i oni će vam rado pomoći.

6. Izjava o odricanju odgovornosti za pakete označene kao isporučene, ali neprimljene

Ako se susretnete sa situacijom u kojoj logistika prikazuje da je paket označen kao "isporučen", ali ga zapravo niste primili, u nastavku objašnjavamo nekoliko točaka kako bismo olakšali komunikaciju i rješavanje problema:

Definicija odgovornosti

Kada je paket označen kao "isporučen", naša odgovornost, kao i odgovornost logističke tvrtke, jest osigurati da paket bude dostavljen na adresu koju ste naveli. Ako paket niste primili, aktivno ćemo vam pomoći u lociranju paketa i podnošenju zahtjeva logističkoj tvrtki. Međutim, bilo kakvi gubici ili neugodnosti koje nisu uzrokovane našom namjernom ili grubom nepažnjom, možda neće biti u potpunosti naša odgovornost.

Koraci za rješavanje
  • 1Odmah nas kontaktirajte: Molimo vas da nas što prije kontaktirate putem naših kanala za korisničku podršku (telefon, online chat, e-mail itd.) i pružite detaljne informacije o narudžbi te opis situacije u kojoj paket nije primljen.
  • 2Pomoć u istrazi: Kontaktirat ćemo logističku tvrtku kako bismo zatražili internu istragu i pružili odgovarajuće dokaze ili rješenje.
  • 3Zahtjev za naknadu štete: Ako se nakon istrage potvrdi da je paket izgubljen ili se ne može pronaći, pomoći ćemo vam podnijeti zahtjev za naknadu štete logističkoj tvrtki te ćemo, u skladu s pravilima i postupcima tvrtke, učiniti sve što možemo kako bismo osigurali vaša prava.
Brza isporuka

Dostava iz lokalnog skladišta

Jamstvo kvalitete

Bezbrižno jamstvo od godinu dana

Jamstvo zadovoljstva

24/7 Stručna podrška

KUPNJA BEZ RIZIKA

Mogućnost povratka u roku od 30 dana