Uživajte u 30 dana besplatne uporabe!

Pitanja i odgovori o povratu

1Mogu li vratiti proizvod?

Naravno da možete. Veoma nam je važno zadovoljstvo naših kupaca. Ako niste zadovoljni s kupljenim proizvodom ili postoji bilo kakav problem s kvalitetom, molimo vas da nas kontaktirate u određenom roku nakon kupovine kako bismo vam pomogli u procesu povrata.

2Koje uvjete trebam ispuniti kako bih vratio proizvod?

Kako biste uspješno izvršili povrat, molimo vas da ispunite sljedeće uvjete:

  • 1. Podnijeti zahtjev za povrat unutar određenog vremenskog razdoblja nakon kupovine (specifične informacije o politici povrata bit će dostupne pri kupovini).
  • 2. Proizvod mora biti u nekorištenom stanju i mora sadržavati sve originalno pakiranje, pribor i etikete.
  • 3. Razlog za povrat mora biti u skladu s uvjetima definiranim u politici povrata, kao što su problemi s kvalitetom ili pogrešna isporuka.

3Dobio/la sam krivi proizvod.

Ako ste primili krivi proizvod zbog naše pogreške, molimo vas da kontaktirate odjel za korisničku podršku putem "Kontaktirajte nas" opcije kako biste zatražili zamjenu ili povrat novca. Nakon što se proizvod vrati, organizirat ćemo zamjenu ili povrat novca.

4Kako funkcionira postupak povrata/zamjene na web stranici?

laptopbaterija.hr ima jednostavan i učinkovit postupak za povrat i zamjenu proizvoda.

  • 1. Dobivanje RMA (Return Merchandise Authorization) broja.
    Svi povrati zahtijevaju RMA broj. Kliknite na "Ovdje" da biste poslali zahtjev za RMA obrazac.
  • 2. Sve primljene proizvode ponovno zapakirajte u originalno pakiranje.
    Nedostatak originalnih komponenti može rezultirati odbijanjem zamjene ili povrata novca.
  • 3. Molimo napišite RMA broj izvana na pakiranju i pošaljite nam proizvod.
    Nedostatak originalnih komponenti može rezultirati odbijanjem zamjene ili povrata novca.

Nakon što naša skladišta prime vaš paket, proizvod će biti testiran, te ćemo obraditi vaš zahtjev za povrat novca/zamjenu u roku od 3-7 radnih dana.

Bez RMA broja, nećemo prihvatiti povrat proizvoda, i svi proizvodi koji se vrate bez RMA broja bit će vraćeni kupcu kad god je to moguće. Ne možemo obraditi povrat proizvoda koji nema RMA broj. Kupac je odgovoran za slanje proizvoda s praćenjem broja. Ne snosimo odgovornost za bilo kakav gubitak ili nestanak poslane robe.

5Nakon povrata proizvoda, trebam li pružiti broj za praćenje?

Da, potrebno je pratiti vraćeni proizvod. Ne snosimo odgovornost za izgubljene povrate, stoga je potrebno pružiti broj za praćenje.

6Nakon povrata, kada mogu očekivati povrat novca?

Nakon što naša skladišta prime vaš paket, proizvod će biti testiran, te ćemo obraditi vaš zahtjev za povrat novca u roku od 3-7 radnih dana. Nakon toga, primit ćete povrat novca. Vaša banka će za obradu ovih transakcija trebati 5 do 7 radnih dana, ovisno o bankinim pravilima.

7Trebam li platiti troškove dostave za povrat?

Ako je povrat proizvoda rezultat naše greške (npr. pogrešna isporuka ili problemi s kvalitetom), mi ćemo pokriti troškove dostave. Međutim, ako se radi o povratu iz osobnih razloga ili prema vašoj odluci, troškove dostave za povrat možda ćete morati snositi vi.

8Mogu li vratiti proizvod i zamijeniti ga drugim proizvodom?

U nekim situacijama, dopuštamo povrat proizvoda i zamjenu za drugi proizvod. Molimo vas da nas kontaktirate kako biste saznali više informacija i dogovorili pojedinosti, ovisno o konkretnoj situaciji.

Za više informacija o jamstvu, posjetite našu stranicu "Uvjeti jamstva".

Za više informacija o povratu, posjetite našu stranicu "Politika povrata".

Brza isporuka

Dostava iz lokalnog skladišta

Jamstvo kvalitete

Bezbrižno jamstvo od godinu dana

Jamstvo zadovoljstva

24/7 Stručna podrška

KUPNJA BEZ RIZIKA

Mogućnost povratka u roku od 30 dana